Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jude Deveraux

Vi var in en snabbsväng på stan idag och på Kupan hittade jag Vita Lögner av Jude Deveraux. Jag har mer eller mindre gett upp om att hitta några fler böcker av henne men nu fanns det en som jag varken har läst eller har. Tyvärr fanns inte skyddsomslaget kvar, det hade ju varit kul att se hur det ser ut. Men jag har boken i alla fall. Hon har skrivit väldigt mycket men jag har bara en liten del av det. Verkar inte vara så lätt att gå tag i hennes böcker så jag blir alltid lite glad när jag gör det.
Hittade tre böcker av Sandra Brown där också, men jag har dem redan. Tyvärr är det oftast så när jag hittar böcker av henne där, men jag tror att jag har de flesta hon skrivit.
Det var i alla fall kul att hitta nåt "nytt" av Deveraux. Jag hoppas att jag kan hitta mer av henne också, men det får vi väl se. Kanske går det att beställa på engelska nånstans om inte annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0