Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kastat pil

K fick en elektronisk darttavla för tre år sen, och fast vi tycker det är kul att kasta pil så blir det typ aldrig. Jag kastade mycket när jag var yngre och vi hälsade på hos C eller när hon hälsade på hos oss. Minns inte när vi kastade sist men ikväll gjorde vi alla fall det en stund. Vi spelade Cricket och det är typ det ända spelet jag kan, det och 301. Det gick ganska bra med tanke på att det är väldigt länge sen, men jag är inte alls bra på att sikta och pilarna hamnar många gånger inte alls där jag vill. Jag vann i alla fall. Det är typ ända gången jag får vinna över K. Spelar vi kort så kanske jag får vinna en gång av femton..... Men i pilkastning kan jag få vinna.
Kommer fortfarande igång när vi spelade en gång, jag syrrann, pappa och en kompis och jag lyckades träffa reset-knappen och nollställde hela spelet. Vi hade nästan spelat klart och vem som helst kunde vinna och så blir det så där. Men det var bara att skratta åt det, man kunde ju inte göra så mycket annat.
Nu ska vi bara hitta lite nya spetsar som passar pilarna och sen är det bara att spela så mycket vi vill.

Kommentarer
Postat av: tone

Det är det också :)

2010-02-24 @ 18:13:07
URL: http://tone021.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0