Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Konstig dröm

Jag drömde lite tokigt i morse. K:s morfar var  här och matade M med gröt medan hon låg på skötbordet. När hon inte ville ha mer lämnade han henne där och så fick hon vara där helt själv. Badrummet var öppet mot resten av lägenheten så vi såg henne hela tiden.
Sen skulle jag ringa till K för att tala om att han hade glömt mobilen hemma. Jag hittade min  gamla mobil (som inte alls såg ut som den gör i verkligheten) och den fungerade fortfarande och gick till och med att ringa med fast det inte fanns nåt sim-kort i den. Men när jag ringde kom jag inte alls fram till K utan hamnade nån helt annanstans. Det var en telefonsvarare som talade om att jag blivit registrerad i något som jag inte kunde höra vad det var. Jag försökte igen men hamnade på samma ställe och fick veta samma sak. Det gick inte kolla vad det var för nummer eller var jag hade hamnat. Det är något som är ganska typiskt när jag drömmer, jag kommer nästan aldrig dit jag ska när jag ska ringa. Även om jag kämpar för att slå ett visst nummer så blir det aldrig det jag ringer.
Lite senare i drömmen var jag hemma hos mamma och pappa men det var bara jag där. Ingen annan var hemma. Ytterdörren var öppen och en av grannarna kommer förbi med syrrans hund som hade smygit ut utan att jag märkt det. Bjöd grannen på godis som tack för att han kommit hem med hunden.
Var ut med M i vagnen också och det hände nåt konstigt även då men det minns jag inte för det var precis innan jag vaknade.

Kommentarer
Postat av: Placebohoe

Se den! Den är riktigt bra! :) kram

2010-02-02 @ 13:03:37
URL: http://placebohoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0