Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lite nyttigare fika

Matkreatören Kristina Eriksson tipsar om recept på brownies, morotskaka, dinkelbullar med äpple, plommonkaka med vaniljsås, och blodgrape och marängpaj. Det ser riktigt gott  ut och  nu blir jag ännu mer sugen på att baka. Tror jag ska prova brownies, morotskakan och blodgrape och marängpajen. Till att börja med i alla fall. Känner mig inte direkt orolig för att gå upp i vikt (jag vill ju egentligen göra det) men det skadar väl inte att prova ett lite nyttigare alternativ till fika.


Kommentarer
Postat av: Erika

Så många smarriga recept!

2010-02-02 @ 20:31:05
URL: http://morgondimma.blogg.se/
Postat av: Nettan

Hej

Baka är inte min starka sida precis. Jag tycker det är fruktansvärt tråkigt men när jag väl gör det brukar det bli bra.



Sv: Tack för dina råd. Kanske ska börja med papper och penna som du skrev. Har jag inte ens tänkt på eftersom allt sker med tekniska hjälpmedel nu för tiden;-).

Så jag ska nu snart försöka komma på en liten novell som jag ska skriv för hand så får jag se vad som händer sedan.



Ha en bra dag



2010-02-03 @ 13:04:39
URL: http://rosadrakar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0