Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The Vampire Diaries

En ny serie som började på tv6 igår. Det var de två första avsnitten som visades och det verkar väldigt lovande. Jag har fastnat och hoppas att fortsättningen blir lika bra som det börjat. Vampyrgenren verkar väldigt inne nu då både True Blood och Twilight blivit väldigt väldigt populära. Och så nu The Vampire Diaries. Det är också böcker som tv-serien baseras på. Har inte läst dem och vet inte om jag kommer att göra det. Har inte läst nån av de andra heller och har inte sett nåt av Twilight men lite grann av True Blood som jag tycker är ganska bra. Har sett lite för lite av serien eftersom vi inte har den kanalen.
Det är i alla fall kul att se Ian Somerhalder igen. Jag gillade honom i både Young Americans och i Lost. Nu är han allså tillbaka igen i den här serien. Ska bli spännande att se vad se vad som händer nästa vecka.

Kommentarer
Postat av: Lina K

Har snart sett hela första säsongen och kan lova att det blir bara bättre och bättre! =)

2010-02-12 @ 13:47:47
URL: http://eimk.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Jag har läst Vampire Diaries och jag kan säga att böckerna är helt underbara. Och tyvärr stämde det ju inte helt och hållet med serien tyvärr, vilket jag tycker är lite synd.

Och äldre än tråkiga twilight.

2010-02-12 @ 18:31:05
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0