Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Vita lögner

Nu har jag läst ut Vita lögner av Jude Deveraux. Den var lite trög de första sidorna men sen blev den jättebra.
Den handlar om Samantha som förlorat sin far och enligt hans testamente måste hon bo i Nwe York ett år för att få de pengar hon ska ärva. Hennes far har ordnat så att hon ska bo hos Mike medan hon letar efter sin farmor som kanske fortfarande finns i livet. Alla Samanthas andra familjemedlemmar har hon förlorat, och nu även sin man som hon skiljt sig ifrån. Hon tycker till en början inte om Mike men han hjälper henne i sökandet efter farmodern och de gräver allt djupare i de mystiska hemligheterna kring hennes försvinnande när Samantha var bara 8 månader.
Det börjar som sagt lite trögt, men sen kommer handlingen igång ordentligt och då blir det riktigt spännande. Hade lite svårt att lägga ifrån mig den och det är ju ett bra betyg. Nu måste jag bara hitta nåt annat att läsa, har gått igenom bokhyllan en gång för mycket.


Kommentarer
Postat av: Anna

sv: Ja de va precis så ja kände också när jag såg dem! Så fulsnygga, man vill ha dem i bokhyllan typ att titta på och fascineras av, men på mina egna fötter vet ja inte riktigt liksom..

2010-02-17 @ 22:27:04
URL: http://thestatement.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0