Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2010 = skriva?

Inspirationen att skriva har ju kommit tillbaka och det går framåt med min diktsamling. Jag har också börjat ta tag i renskrivningen av min bok så kanske kan det äntligen bli nåt av det. Jag kanske ska göra 2010 till mitt skrivarår och se till att det blir så. Jag har börjat få lite nya idéer också. Det är ganska härligt att komma igång igen. Nu ska jag se till att skriva så mycket ssom möjligt så att jag blir färdig med de projekt jag har och kanske starta nya. Kanske kan 2010 bli mitt år då det gäller skrivandet.

Kommentarer
Postat av: Lola

Blev nyfiken, är det här en ny bok än den du skrev för en jäkla massa år sen som jag läste igenom? Lycka till med den! och ge dig inte efter 20 refuseringar.

2010-01-02 @ 22:35:09
Postat av: Placebohoe

Tack :) kram

2010-01-03 @ 23:17:08
URL: http://placebohoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0