Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Filmer jag vill ha

Läste en blogg för ett tag sen (minns tyvärr inte vilken) där en tjej hade listat alla likheter mellan Avatar och Pocahontas. Och när man radar upp det så där så är de väldigt lika, men det var inget jag tänkte så mycket på när jag såg filmen. Det var några som i kommentarerna nämnde en film som heter Ferngully. En film som jag såg när jag var liten och tyckte var väldigt bra. Jag brukar tänka på den ibland, men minns egentligen inget av den. Har ingen aning om varför jag inte försökt få tag i den tidigare, men letade lite idag, och det var inte det lättaste. Jag hoppas att jag får möjlighet att beställa den så småningom.
Några andra filmer som jag vill ha är Lejonkungen och Skönheten och Odjuret. De är mina disneyfavoriter, och jag förstår inte varför jag inte försökt få tag i dem tidigare heller. De verkar inte heller vara så lätta att få tag på tyvärr. Men jag har dem på bevakning på cdon så det är bara att hoppas att jag får ett mail från dem snart.
Överhuvudtaget så saknar jag tecknade filmer lite grann. Allt är ju data animerat nu för tiden. Det finns ju mycket bra som är data animerat också, men det är ändå nåt speciellt med tecknat tycker jag. När M är lite större har jag den perfekta ursäkten till att se så mycket tecknat/data animerat jag vill :)

Kommentarer
Postat av: Placebohoe

Jag vill också ha mer Disney-filmer, har bara Aladdin, Törnrosa och Askungen ^^

2010-01-23 @ 11:28:52
URL: http://placebohoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0