Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Läderarmband

Har hittat en webbshop som säljer lite alternativa kläder och grejer. Hittade jättefina läderarmband där som jag skulle vilja ha, men det är ju det där med storleken.  Har ingen aning om vad det är för storlek på de där men eftersom de pasasr både killar och tjejer så är de säkert ganska stora. Och de finns väl bara en storlek.  Jag lyckades faktiskt hitta ett läderarmband på H&M som passade jättebra, men de flesta är ju ganska mycket för stora. Jag har ju så små handleder. Får väl gå på barnavdelningen för att hitta sånt också. Jag går ju redan barnavdelningen för att hitta mössor och kepsar. Nästa vinter får jag alltså två anledningar till att gå på barnavdelningen, M ska ju också ha en mössa.

Kommentarer
Postat av: Annellisaa

sv: ja jag antar väl det:)

haha då får du kanske samma replik som jag får. "Är det inte dags att lära sig snart" hehe

2010-01-24 @ 16:27:46
URL: http://annellisaa.blogg.se/
Postat av: Viktkamp

glitter brukar ha en del läderarmband :)

2010-01-24 @ 20:41:07
URL: http://viktkamp.webblogg.se/
Postat av: Lola

Shock har jag handlat julklappar åt en kompis i, trodde det var en vanlig affär bara. Men tydligen finns allt på internet nu! Spännande affär är det...

2010-01-25 @ 21:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0