Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Söndag

Jag börjar vara lite dagavill eller hur man nu säger, har inte riktigt koll på dagarna längre. I fredags var jag tvungen att fråga syrran vilken dag det var när hon kom och hämtade mig. Idag vet jag i alla fall att det är söndag för det var lördag igår.
Det är mycket bättre med förkylningen nu och den är nästan borta. Det bästa är att M verkar ha klarat sig helt från den.
Igår blev en slappardag för hela familjen så det får väl bli en städardag idag. Vi har ju inte orkat så mycket under veckan eftersom vi varit så fökylda båda två. Men nu är det ju bättre med det som sagt, och jag ska nog orka laga nåt gott till middag också. Tänkte göra en sån där kyckling wook med wookgrönsaker och äggnudlar.
Brukar se på Master Chef och det gör mig så inspirerad att laga mat så jag får nog ta och sätta mig med kokboken igen och se om jag hittar några spännande recept.

Kommentarer
Postat av: Sara

Gott med kycklingwok :) Här blir det spaghetti och köttfärssås :)

2010-01-24 @ 15:23:09
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0