Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hemma igen

Nu är vi hemma igen. Har ätit middag och myst lite med lillan. Det känns som att hon har vuxit jättemycket medan jag varit borta. Hon verkade inte ha saknat mig så mycket. Hon var faktiskt mer intresserad av hunden än av mig. Men när han gick undan  fick jag hennes uppmärksamhet och då var hon riktigt glad. Nu ligger hon på golvet och har ett litet samtal med sina leksaker.
Det är härligt att vara hemma. Det är kul att fara bort, men det känns alltid bäst när man kommer hem igen. Vi körde samma väg tillbaka och vi såg flera renar bredvid vägen och en på vägen som sprang framför bilen. Vi såg inga på vägen upp. Bitvis var det väldigt drygt, milen känns som sagt väldigt långa där uppe. Men det gick ändå ganska fort att komma hem. Som jag skrev i ett tidigare inlägg så känns det ju ofta som att hemvägen går fortare.
Nu ska jag lägga mig på golvet och fortsätta att krama om lillan och prata lite mer henne. Hon tittar i en av sina böcker så jag ska göra henne sällskap. När K kommer hem med hunden ska jag ta och krama honom igen också. Nu har jag mina älsklingar nära igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0