Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Othello

Jag och K har spelat lite Othello. Det påminner lite om luffarschak och går ut på att få så många som möjligt i en färg. Vem tror ni vann? Inte var det jag i alla fall. Men jag vinner ju aldrig när vi spelar spel. Spelar ingen roll vad det är, det är alltid K som vinner. Jag lyckas vinna nån gång så där, men det är väldigt sällsynt. Dålig förlorare är jag ju också. Ändå spelar jag ju, för det är gansak roligt med spel. Och även om jag egentligen inte gillar att spela med K eftersom han alltid vinner så är det ändå kul att spela med honom. Det här spelet är ett enkelt tidsfördriv och kan plockas fram när som helst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0