Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Söndag

Igår gick hela gänget (jag och mina föräldrar, faster, farbror, kompisar till dem) och gick ut och åt på Vegas. De flesta av oss åt grillbuffé och det var jättegott. Det var två jätteduktiga trubadurer som spelade hela kvällen och vi fick dem att spela flera extra-nummer innan det var dags att gå. Då gick vi vidare till "Calles" och satt där nån timme eller så. det var en jätteduktig trubadur där också, och han var inte gammal. Bara 19-20, men han sjöng väldigt bra.
Kvällen tog slut och jag for hem till K och lillan för att få sova lite innan vi skulle åka idag. Vi stanande förs på solbacken oc där blev vi ungefär en timme innan vi gav oss av. Efter att ha åkt i några timmar gjorde vi ett stopp vid Storforsen i Älvsbyn för att ta en fika och ovädret som började där tog vi med oss norrut. Det blev en ordentlig regnskur och åska, men efter en stund tittade solen fram igen. Inget ovanligt att det regnar när vi åker hit, vi brukar nästan alltid ta med oss regn och så blir det fint väder när vi åker hem igen. Det blev en dryg resa. Det är lite konstigt att milen känns så långa här uppe, men det är kanske för att man redan åkt bil så länge. Och på nåt sätt går det nästan alltid fortare hem.
Nu ska vi stanna här i nårga dagar och jag saknar redan K och M. Men det ska bli trevligt med lite semester och jag tror de kommer klara sig bra utan mig i några dagar. Mina älsklingar.


Storforsen              Bildkälla


Kommentarer
Postat av: simone

Ser verkligen härligt ut :)

2010-07-19 @ 11:47:53
URL: http://fattybom.se
Postat av: Emelie <3

Hej sötnos!

Nu har jag en tävling i bloggen där du kan vinna en super snygg T-shirt. Du får själv välja vilken färg du vill ha. Hoppas du är med.



Kramis <3

2010-07-19 @ 14:10:40
URL: http://ammis.se
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Låter mysigt :)

2010-07-19 @ 15:03:35
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Skönt att inte sminka sig så ofta :)

2010-07-19 @ 18:37:04
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0