Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Svart går bra

Jag tycker inte om att klä mig helt i en färg. Svart går bra, det spelar som ingen roll då, men när det gäller andra färger känns det inte riktigt lika bra. Ändå händer det då och då att jag blir helt blå. Blått, linne/t-shirt, blå jeans, blå keps. Jag känner mig som ett blåbär, speciellt när jag är ute med vagnen som också är blå. Inbillar mig nästan att folk som ser mig tänker att jag ser lite konstig ut. Det kanske de gör också. Vissa färger kanske passar bättre än andra att vara klädd i. Men ska jag vara helt klädd i en färg så känns det ändå bäst med svart.
Brukar du vara helt klädd i en färg och i så fall vilken?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0