Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Creep

Kate är på väg hem från en fest när hon råkar somna medan hon väntar på tåget och missar det. Senare på kvällen stannar ett annat  tåg och när hon kliver på möter hon en av sina kollegor som överfaller henne. Han blir bortdragen av en mystisk varelse och Kate lämnar tåget och försöker hitta en väg ut genom tunneln. Hon möter ett hemlöst par som ska hjälpa henne till nästa station, men de blir förföljda av den onda varelsen. Det finns ingen väg ut eftersom alla dörrar till stationen är låsta och de har en hemsk natt framför ig.
Jag tycker inte alls om den hr tyen av filmer, de är alldeles för obehagliga för mig. Jag såg inte så mycket av början, men satt och småtittade lite under resten av filmen. Jag ville egentligen inte veta vad sm skulle hända men kune ändå inte låta bli att kolla lite. Den påminner lite om Catacombs, så gillar man den filmen gillar man kanske den här också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0