Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Måndag

Idag är det måndag. K inledde sitt sommarlov med regn. I och för sig har det varit bra väder under helgen även om det varit blåsigt, men det är ju idag som sommarlovet egentligen börjar. Nu får jag ha honom hemma hela sommaren, förutom hans resa till Stockholm och min minisemester i Gällivare.
Det känns inte lika tråkigt med måndag som det brukar. Kanske beror det på att K är ledig nu.
Började dagen med en promenad med hundarna och sen har vi lagat upp lite mat, både åt oss själva och åt M. Och så hade vi en liten mysträff på golvet, jag, M och hundarna. Jag la mig och busade lite med M och så kom vår hund och la sig bakom mig för att vila lite och sen kom syrrans hund som också ville vare med.



Kommentarer
Postat av: Lola

Det låter som en rätt bra måndag!

2010-06-14 @ 14:34:34
Postat av: simone

Du är såå charmig :D Ha en toppenmidsommar gumman! :)

2010-06-25 @ 11:13:59
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0