Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ödets avbild

Jag hittade en bok av Sandra Brown på Kupan. Det är faktiskt ett tag sen jag hittade den, men jag kunde inte komma ihåg om jag hade den eller inte. Nu bestämde jag mig för att köpa den i alla fall, den kostade ju bara 10 kr så det hade ju inte gjort nåt om jag redan hade den. Nu hade jag inte det, Det är jättelänge sen jag läste den här, måste vara ett par år sen eller så. Jag ska läsa klart boken jag håller på med och sen ska jag läsa den  här.

Baksidetext från boken:
"Flygplanskraschen var inte enbart en tragedi för TV-reportern Avery Daniels - den visade sig genom ett ödets nyck också vara ett utmärkt tillfälle för henne att klättra högre på karriärstegen. Men den gjorde hene också till huvudperson i ett drama fyllt av våldsam passion och livsfarlig åtrå.... Efter flygolyckan blir den svårt skadade Avery Daniels förväxlad med en annan passagerare, som dött i kraschen, den glamourösa och självupptagna Carole Rutledge. När Avery så småningom får tillbaka medvetandet efter omfattande plastikkirurgi har hon inte bara fått Caroles utseende, utan också hela hennes liv: en äkta man, Tate Rutledge, som är en berömd presidentkandidat, och släktingar tillhörande eb mäktig Texas-dynasti. Medan Avery ligger maktlös på sjukhuset gör hon wn fasansfull upptäckt: någon som står Tate nära planerar att mörda honom. För att rädda livet på mannen hon nu börjat älska måste Avery sätta andra människors liv på spel - och sitt eget...."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0