Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Shoppat åt lillan

Var på stan idag och shoppade åt lillan. Det blev ganska mycket kläder. En keps, en hatt, en klänning, shorts, byxor, en kortärmad body, linne, två pyjamas, en t-shirt och en liten huvtröja. T-shirten valde hon helt själv. Vi stod vi ställningen där den hängde och kollade lite på det som fanns när när hon tog tag i den och sa" den här vill jag ha, mamma". Nej, så sa hon inte så klart men hon fick den i alla fall.
Jag köpte ett par solglasögon åt henne för ett par dagar sen.  Hon är jättetuff i dem. De är i lagom storlek för mig också.... En till sak som jag kanske får börja köpa på barnavdelningen, går ju redan dit där jag ska köpa mössor och kepsar.




M i sina solglasögon


Jag i M:s solglasögon...


Kommentarer
Postat av: Johanna - mamma till Leia

sv: hehe tack! :)

2010-06-01 @ 19:33:16
URL: http://johannaostblom.blogg.se/
Postat av: Lola

Ni passar ju bra i dem båda två! Vad kul med ny garderob inför beach 2010 =0)

2010-06-03 @ 13:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0