Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Två sidor på rymmen

Igår kväll hade jag tänkt vara lite duktig och renskriva lite. När jag tar fram blocket ser jag att några sidor lösa och får läsa lite för att få dem rätt igen. Då upptäcker jag att det är två sidor som saknas. Jag tror i alla fall att det bara är två sidor som är borta. Jag kunde inte hitta dem nånstans. Förhopppningsvis gömmer de sig nånstans i tidningstället under all oreda. Jag har som tur är redan renskrivit de där sidorna, men det är väldigt störande ändå. Jag hoppas att jag hittar dem sen.
Jag började på en ny berättelse för ett tag sen och det blev inte alls som jag hade tänkt. Vet inte hur jag ska skriva om jag ska göra om det. Men jag tror att jag kan ha kommit på en lösning på det så orkar man bara med en halvdålig början så blir det bättre sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0