Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

En paus

Det har blitivt alldeles för mycket internet den senaste tiden så jag tog en välbehövlig paus från både datorn och internet och gjort lite vettigare saker istället. Det har faktiskt varit riktigt härligt utan datorn. Uppehållet blev till och med längre än jag hade tänkt. Istället för att sitta och tråka vid datorn har jag varit mer social med familjen, städat, stickat på M:s filt som kanske blir klar till midsommar, läst en bok, varit ute i solen på härliga promenader och gått på stan. Men det bästa av allt är att jag äntligen rensat ur och städat undan alla papper från den där lådan som stått i sovrummet i evigheter. Jag har inte orkat ta tag i det tidigare, men nu var det verkligen dags att bli av med det.
Nu är jag tillbaka till datorn och internet igen, men det är knappast nån som saknat mig. Det märks verkligen att jag varit borta ett tag för när jag logagde in på Bloglovin idag så hade jag 80 nya inlägg att läsa! Oj, oj, oj. Det kommer ta ett tag att gå igenom dem. Men det ska  bli kul att se vad alla skrivit under den här iden. Om ni vill så får ni gärna följa mig med bloglovin också :)  ----->

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0