Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"Köp den här, mamma"

H&M-katalogen kom idag och M har suttit och tittat i den med mig. Hon hade en del bestämda åsikter om vad jag borde köpa och tyckte till och med att jag bläddrade för fort för hon bläddrade tillbaka flera gånger. Hon hann ju inte titta ordenligt på bilderna. Sen när vi kom till sista sidan bläddrade hon snabbt så att katalogen stängdes. Nu var det färdigtittat. Jag hittade en del som jag tror att jag vill ha, men det får bli sen nån gång.



Kommentarer
Postat av: beciell

Håller med om exakt allt du skrev.. Men de som hade sina hundar lösa kopplade inte ens dom efter allt som hände.. Men som du säger, även om deras hundar "är snälla" kan jag inte veta det.. och den de möter kanske inte är det.. Mina föräldrars hund är väldigt hanaggressiv, men de håller ju honom kopplad! Hade dessa 3 hanar kommit springandes mot honom istället hade det kunnat sluta illa, och då hade ansvaret egentligen legat på enbart dom..

2010-03-17 @ 16:24:47
URL: http://beciell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0