Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Måndag

Det har varit måndag hela dan idag. Det är jag säker på för det var måndag i morse i alla fall. Fast jag hade måndag igår också. Av nån konstig anledning för jag visste ju egentligen att det var söndag då. Jag har ju ganska dålig koll dagarna nu, men jag är ju ledig hela tiden så det spelar ju som ingen roll vilken dag det är. För mig är det bara ännu en måndag i mängden. Men för K började det en ny skolvecka och jag vet att han redan längtar till helgen.
Måndag var alltid den jobbigaste dagen när man pluggade/jobbade. För då hde man hela veckan framför sig. Onsdag var ganska bra för då kunde man börja räkna ner till helgen och fredagkväll var bäst för då hade man hela helgen att se fram emot. Så gör jag lite fortfarande, men det är nog mest för att hålla ordning på K:s veckor. Och nu är det ju hel vecka kvar igen.

Kommentarer
Postat av: Lola

Mm, i mitt fall just nu så är det inte nån vidare uppdelning av veckan alls. Jobbar varannan helg, är ledig två eller tre dagar, jobbar två dagar i sträck här och där. Ganska skönt på sätt och vis faktiskt.

2010-03-15 @ 23:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0