Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Melodifestivalen

Ja! Äntligen vann rätt låt! Det roliga är att jag var lite osäker till låten när finalen började men jag tyckte om den mer och mer och nu är jag jätteglad att Anna vann. Hennes låt var bäst och hon förtjänade att vinna. Det blev lite spännande på slutet för vi var båds säkra på att Salem skulle vinna eftersom han ledde ett tag. Så det var väldigt bra att Anna gick om precis i slutet.
Jag gillar inte det här med internationella jurygrupper. Varför har man infört det? Varför kan inte svenska folket ensamt få avgöra vilken låt som Sverige ska skicka till Eurovision? Nu blev det ju ett resultat som jag är väldigt nöjd med ändå och jag hoppas verkligen att det  går bra för henne i Norge.

Överlag så blev det faktiskt en ganska bra final i alla fall. Jag tycker att alla låtarna blev bättre och bättre för varje gång man hört dem. Är lite förvånad över att det inte gick bättre för Darin för jag trodde att han skulle få ganska myckt poäng. Timoteij gillade jag mycket också och det såg ju ganska bra ut för dem ett tag. Hade varit ganska bra om de hade vunnit för de hade en passande låt att representera Sverige med,
Men som sagt är jag jättenöjd och glad för Annas skull. Håller tummarna för att det ska gå bra för henne nu.

Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

undra hur de går för henne i norge:P

2010-03-15 @ 20:51:31
URL: http://brownsugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0