Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Utmanad

Jag har blivit utmanad av Sandorama att berätta sju saker om mig själv och sedan utmna sju andra.

Jag gillar att krypa ner i soffan med en bra bok eller se en bra film.
Jag är som vackrast när jag är osminkad och på bra humör.
Jag har aldrig varit så nöjd med livet som jag är nu.
Jag är lycklig när dottern ser på mig och ler sitt underbara leende, när jag ser kärleken hos min sambo.
Jag trivs inte i stora folksamlingar, eller bland folk jag inte känner
Jag älskar min underbara familj. De är det bästa jag har. De gör mig till en bättre människa.
Jag uppskattar när folk är snälla och vänliga och ställer upp för en.

Jag utmanar deccati, louisen, wicin, placebohoe, kanejl, cyllan, zozzo


Kommentarer
Postat av: Cyllan

Vilken kul utmaning - den ska jag ta itu med så fort jag får en stund över



Kraaam C

2010-03-10 @ 10:45:18
URL: http://hzondesign.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0