Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Vill ha


Jag längtar efter en ny mobil. Jag är jätteless på den jag har och har spanat efter en ny ett tag.  Och nu har jag hittat en som jag vill ha. Egentligen tycker jag väldigt bra om den modell jag har, en ihopfällbar med dubbla displayer, men nu börjar det ändå vara dags för en ny tycker jag. Var ett tag inne på en av Ericssons nya slide-telefoner, minns inte vad modellen hette. Har ju kommit en hel del modeller med touch screen också som är ganska snygga men jag gillar inte riktigt dem. De ihopfällbara tycker jag egentligen är bäst eftersom man skyddar displayen och det är lagom stora knappar. Men nu har jag fastnat för den här. Det utdragbara tangentbordet gör ju att det är lätt att skriva och knapparna är lagom stora. Siffrorna kommer överst också så det blir lätt att använda även dem. Gillar färgen på den här också.

B3310
Bildkälla


Kommentarer
Postat av: Therese

Snygg telefon. Färgen är jättefin :)

2010-03-17 @ 18:15:53
URL: http://www.rosakoriander.se
Postat av: placebohoe

Snygg mobil :)



Jo det är sant, trots att det är viktigt att prata så gör många inte det, precis som jag och det är i efterhand som man inser hur viktigt det är. Smärtan kan bli lite mindre, men den kommer alltid att finnas där.

2010-03-17 @ 21:06:27
URL: http://placebohoe.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0