Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Har hon fått en osynlig kompis?

M har haft jätteroligt idag med men jag vet inte varför eller åt vad. Vi har varit hos mamma och pappa och jag satt med henne i knät vänd mot korridoren bortanför köket. Hon satt och tittade på något, vevade med armar och ben och skrattade åt något. Om jag inte håliit i henne hade hon hoppat ur knät och ner på golvet. Men jag har ingen aning om vad som var så roligt. Hon var helt uppe i varv. Hon var likadan när vi var här i går kväll och K höll i henne. Vi trodde först att det var tvn som var rolig, men det var inte den hon tittade på. Hon betedde sig på samma sätt då, skrattade, vevade med armar och ben så att hon nästan for ur knät och såg på något som inte vi kunde se. Kanske har hon fått en osynlig kompis. Jag tyckte det var något som strök mig över kinden idag så det kanske var farmor som kom och hälsade på sitt barnbarnsbarn. Nåt var det som roade henne i alla fall. Hon betedde sig precis som när man busar mycket med henne och hon hade verkligen jättekul.

Kommentarer
Postat av: Novembersara

SV: Jag gillar henne i båda, men det långa tilltalar mig mer när det gäller just henne :) kul att du kommenterade och visar din åsikt :)

2010-05-02 @ 21:02:00
URL: http://novembersara.blogg.se/
Postat av: Louise

FÖRLÅT igen för morgonens väckarklocka. Jag har så dåligt samvete! Det visade sig att Lii och NallePuh bytt nummer ;)

2010-05-04 @ 08:35:26
URL: http://louisen.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0