Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Mors Dag igår

Vi firade mamma, mormor och farfar igår. Farfar fyllde 79. Syrran hämtade mig efter jobbet och så for vi hem till mamma och pappa. Där åt vi lunch och sen for vi till mormor och morfar och fikade. När vi varit där ett tag for vi hem och åt middag och sen åkte vi till farfar för att fika där. Det blev mycket ätande igår och jag var jättemätt när jag kom hem igen. Det blev mycket bilåkande igår för lilla M. Ja, det var ju min dag också. Det kändes lite konstigt att få fira Mors Dag jag med. Vi hade vårt eget lilla firande när jag kom hem på kvällen, åt lite mer tårta fast jag fortfarande var mätt. Det var en trevlig dag som gick väldigt fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0