Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nytt från Silverchair

Silverchair kommer äntligen tillbaka. Jag har inte lyssnat på dem på väldigt länge men nu när de ska släppa en ny skiva så måste jag börja lyssna på dem igen och självklart ska jag också köpa den nya skivan. Det blir deras sjätte skiva. Tyvärr har jag inte den femte men den ska också inhandlas så småningom. Och så finns det en del samlingskivor som jag skulle vilja ha också. Tyvärr hade jag glömt bort dem lite, men när jag fick ett mail om att de är på gång igen så kom jag ihåg hur bra jag har tyckt att de är.
Här kan man lyssna på deras version av Yellow Submarine, och här hittar  man deras officiella hemsida där man kan lyssna på deras låtar, läsa info om dem  m.m. De har gjort om den en hel del sen sist jag var där. Nu ska jag spendera en del av dagen med att lyssna på deras musik, som har utvecklats mycket sen de började.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0