Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

En trevlig kväll

Igår hämtade syrran nycklarna till sin nya lägenhet och började flytta in. Den är jättestor i jämförelse med våran och riktigt fin. Tapetseraren ´är dä ridag och ska sätta in nya tapeter i vardagsrummet. det ska bli kul att se hur det ser ut sen. Jag är lite avis för den där lägenheten hade passat oss så bra, men hon behöver ju utrymmet för honn har en ganska stor hund.
Vi "firade" flytten igår kväll med brownies, chips, läsk och National Treasure 2: Book of secrets som visades på kanal 9. Chipsen, sourcream och onion, som vanligtvis är min favorit, var inte lika goda som de brukar vara. De smakade alldeles för mycket lök. För ovanlighetens skull drack vi Trocadero, annars blir det alltid Coca cola. Vi drack Trocadero under helgen också.
Trocadero är en nostalgiläsk för mig. När vi var små/yngre och var på stallet drack vi jämt Trocadero och åt nudlar. Nu är det 13 år sen jag slutade rida och vara på stallet, men jag kan fortfarande inte se eller dricka en Trocadero utan att tänka på den tiden.


Kommentarer
Postat av: mirjana

fin blogg!

2010-11-16 @ 18:08:21
URL: http://zajkovic.blogg.se/
Postat av: Lola

Jag har aldrig smakat Trocadero faktiskt. Finns inte i affärerna härnere verkar det som. Ni kan ju hönga hemma hos N ofta så blir det lite som erat också =0)

2010-11-16 @ 19:26:33
Postat av: lovisa

oh va gott1

2010-11-17 @ 13:20:46
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0