Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Första åkturen med pulka

M gjorde sin allra första åktur med pulka idag. Jag vet inte vad hon tyckte om det, men jag tror att hon tyckte att det var ganska spännande.
Det var tur att jag bestämde mig för att ta pulkan när jag gick i morse, för annars hade jag fått vända om och hänta den i alla all. De var ju här plogade igår, men inte gångvägarna. I alla fall inte runt oss. Jag förstår ju att de måste prioritera vägarna eftersom det är trafik där, men det skulle vara trevligt om man kunde ta sig fram på gångvägen också.
Det har snöat hela förmiddagen och de har inte plogat nåt idag, de kommer de säkert inte göra heller. Så det kommer vara ännu svårare att ta sig fram när vi ska hämta M. Men det är ju tur att vi har pulkan i alla fall så att vi slipper ta ut vagnen. Det kommer bli en hel del pulkåkning för M i vinter, så jag hoppas att hon gillar det.

Kommentarer
Postat av: matilda

Hejsan, allt bra? :)

2010-11-11 @ 13:46:48
URL: http://matildakristinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0