Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Fredag

Igår kväll kom K äntligen hem. Det är så härligt att han är hemma igen. Fast bara i två veckor och sen åker han iväg på nästa studieresa.

Idag  är det fredag och det ska bli jättehärligt med helg. Fast jag vet inte om jag kommer kunna vara ledig så mycket egentligen. jag har en del att fixa inför inlämningen av utvärderingsplanen på tisdag. Det är ganska mycket som ska läsas och så ska jag skriva om lite.
Det har snöat lite under natten. Det har inte kommit så mycket snö, det är nästan bara gångvägen och lite av vägen som snön har fastnat på. Gräsmattorna är fortfarande ganska gröna. Även om det är väldigt lite snö så känns det ändå lite trevligare. Det är inte lika mörkt och det ser inte riktigt lika grått och trist ut ute.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0