Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jag ser det snöar, det var väl rol.... näe

Det har snöat precis hela dagen idag. Och det är inga små mängder som har kommit. Jag sa ju att jag ville ha några centimeter snö till, jag fick verkligen som jag ville och lite till. Det har nog kommit drygt 2 decimeter snö idag. Det var inte lätt för K att dra vagnen till förskolan imorse. Som tur var fick vi åka bil när hon skulle hämtas. Då först hade de kommit hit och börjat ploga. Skellefteå är tydligen fjärde sämst i landet när det gäller plogning och de har bestämt att det inte ska plogas förrän det är en decimeter snö. Jippi. Jag vet ju hur jävligt det var förra vintern när man avr tvungen att dra barngvagnen genom snön och då var maninte glad. Jag hoppas verkligen inte att det kommer lika mycket snö i vinter. Annars blir det inte kul. Bra att M fick en pulka av sin farmor, då kan hon få åka pulka till förskolan, om de inte plogat och om det är väder för det vill säga.
Det är ju tur att man är van vid att det blir så här på vintern i alla fall. Nu kom det bara så plötsligt.


Så här ser det ut på vår balkong


Kommentarer
Postat av: Lola

Oj! Här regnar det... Min mamma är i småland den här veckan och tydligen kom det två dm där också. Så det är ju bara en tidsfråga innan det når oss också.

Pulka till dagis är ju iofs bara kul.

2010-11-10 @ 21:50:52
Postat av: sloarez - UDDEVALLAS ÖGONSTEN !

hejhej allt bra med dig ikv? :) kram

2010-11-10 @ 23:05:25
URL: http://sloarez.blogg.se/
Postat av: Tanten

Slut med mysfika på balkongen för den här säsongen - suck.

2010-11-11 @ 07:58:36
URL: http://www.tantvarning.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0