Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jäkla dator...

Jag sa ju en gång i tiden att jag vägrar skriva min uppsats på den här datorn eftersom markören hopar iväg som den vill, den markerar och tar bort text helt av sig själv osv. Det är ju tur att det finns en ångerknapp man kan använda när man skriver dokument, men det är inte kul när man skrivit ett långt inlägg här och så försvinner allt när man är nästan färdig. När markören hoppar iväg kan den hamna var som helst, och ibland hittar man den nästan inte när den gömmer sig i all text man skrivit.
Men vad tror ni jag gör då? Jo, jag skriver min uppsats på den här datorn i alla fall. Och jag vet inte hur många gånger jag blivit så irriterad för att markören försvinner, eller tar bort text för mig i uppsatsen. Det är som sagt tur att den där ångerknappen finns så att man kan få tillbaka texten som försvinner bara så där, helt av sig själv. Det kan vara ganska mycket text som försvinner ibland, och det är ju inte alltid man kommer ihåg hur man skrev när man måste göra om det.
Jag får nog och läsa igenom min uppsats extra noga innan jag lämnar in den för att kolla alla stavfel och sånt som blivit för att markören hoppar iväg.

Kommentarer
Postat av: Johanna

nej, men 5minus är inte varmt heller, det är kyligt.... :) Låter som en mysig kväll du har framför dig :)

2010-11-26 @ 15:25:51
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0