Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tre menish

Jag fick lite hjärnsläpp igår när jag skulle säga hur duktig M är som kan två säga två meningar. "M kan säga två meningar, en tre menish...." Pappa tyckte det lät som att jag sa två meningar och en tremening. Det blir ju nåt helt annat. Det jag skulle säga var att M är så duktig som kan säga två meningar, en fyra ords mening och en tre ords mening. Men jag slog ihop det lite så där som jag gör ibland. Hon kan i alla fall säga "vad är det där?" och "vad gör du?" Och så kan hon ju säga "titta där" och "hej då" så beronde på hur man räknar så kan hon väl egentligen säga fyra meningar.

Kommentarer
Postat av: Elin Gabriella

Hihi hon kan hel del alltså :)



Svar: Ja visst var den fin! :)



Kram

2010-11-07 @ 13:09:29
URL: http://elingabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0