Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Fläskfilé, chokladfondue och äppelchips

Åt middag hos mina föräldrar idag. Det blev fläskfilé med hemmagjord klyftpotatis och chokladfondue till efterrätt. Vi smälte 200 gr toblerone tillsammans med  1dl grädde oh doppade ananas, apelsin, nektarin och marsmallows. Det var så gott! Jag tyckte bäst om marsmallows och nektarin så jag åt nästan bara det.
Mamma hade gjort äppelchips också som jag har smakat. De åt det hos en granne för nån vecka sen och tyckte att det var riktigt gott. Jag vet inte ritkigt vad jag tycker. De var väl så där, inte direkt gott, men inte dåligt heller. Man skivar äpplen, lägger dem på en plåt och ställer in dem i ugnen i några timmar. Vet tyärr inte hur länge eller vilket gradantal ugnen ska vara på.






Kommentarer
Postat av: Lola

Det var ju lite mer kreativt än man brukar laga!

2010-10-02 @ 23:10:08
Postat av: SANDRA-EN BRA BLOGG!

gott! :D

2010-10-04 @ 15:13:23
URL: http://saandraans.blogg.se/
Postat av: Hanna Panna

Chokladfondue är ju bara sååå gott :D

2010-10-04 @ 17:41:48
URL: http://klackarnaitaket.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0