Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hagelstorm och minusgrader

Igår kväll om en hagelstorm och hälsade på. Det blåste ordentliga och kyliga vindar och haglet smattrade mot rutan. Stackars K och hunden skulle ut på kvällspromenad i det vädret. Jag stannade inne och var väldigt nöjd med att inte behöva gå ut. Jag trodde att stormen sulle lämna spår efter sig, men marken var inte ens vit imorse. Däremot var de få vattenpölar som fanns frusna och det var riktigt kyligt. Det var 3 minusgrader när jag cyklade in till stan imorse. Det var härligt och varmt med halsduken om hakan. Nu dröjer det väl inte länge innan man får ta fram täckbyxor och vinterskor också.


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Ja, den är god. Har du sås till pizzan? :)

2010-10-12 @ 21:38:48
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Viktorias dagbok

de kommer från Nelly :) jaa jag tror faktiskt att jag ska göra det, svart är ju så vanligt oc trist, kul att ha något lite annorlunda :)

2010-10-12 @ 21:46:19
URL: http://viktoriiaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0