Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klippa och färga rött?

Jag har börjat fundera på om jag ska klippa mig igen. Jag kan inte riktigt bestämma mig. Det skulle vara kul att ha nån lite kortare tuff frisyr igen, men samtidigt så trivs jag ju så bra i mitt långa hår nu. Jag har inte haft så haft så här långt hår på många år. Jag hade nästan så här långt för ett par år sen men då klippte jag mig lite igen.
Klippa mig måste jag göra hur som helst för att få bort de nötta topparna. Frågan är bara hur mycket jag ska klippa. Det roliga med frisyrklippt kort hår är ju att man kan styla och variera lite. Fast långt hår kan man ju också variera ganska mycket i olika frisyrer.
Och så vill jag färga håret igen. Jag hittade en jättesnygg mörkröd färg på HM som jag vill ha.

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Ja, det kan ju faktiskt hända trots en lista :P

2010-10-19 @ 14:17:36
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0