Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ksch= krasch?

Nu sover lillan gott. Det har varit en bra dag idag med mycket skratt, grimaser och besök hos min mormor och morfar. M fnyser i roliga grimaser ganska ofta nu och det går inte låta bli att skratta. Ibland ser hon väldigt busig ut också och jag undrar vad hon tänker då. Det märks att hon är så medveten om saker nu och hon tar verkligen in allt möjligt.
Det hände en riktigt rolig grej för några timmar sen. M var ute på promenad med sin gå-vagn och körde på mig och hon lät så roligt. Det är så svårt att beskriva ljud, men "ksch" är nog ganska nära. Ungefär som att hon skulle tala om att hon kraschade mot mina tår när hon körde på mig. Det var väldigt gulligt och lät som sagt väldigt roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0