Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nytt i garderoben

Var och shoppade igår och det har aldrig varit så lätt eller gått så snabbt att hitta så mycket kläder jag velat ha. Det blev en jättehärlig tröja med stor krage, en härlig kofta, ett par baggyjeans, en huvtröja med dragkedja, två t-shirts och ett linne. Nu kan jag rensa bort och slänga lite gamla kläder och lägga in de här nya och fina i garderoben istället. Nu har jag nåt att ha på mig igen.
Jag hittade också ett par jättesnygga skor men när hon i kassan skulle gå ner på lagret hittade hon inte den andra skon i storleken jag skulle ha. Jättesynd. Men hon skulle höra av sig på måndag så förhoppningsis har jag nya skor då också.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0