Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tidiga morgnar i veckan...

Det är redan måndag igen och veckan inleddes med att kliva upp 4.30.... Vi har ett till grupparbete i veckan och jag sulle träffa min grupp kl 9, så strax efter klockan 6 cyklade jag inte till stan för att åka till Umeå. Min gruop skulle göra en diskursanalys. Vet inte riktigt om jag fått grepp om det än, men det gick ganska bra ändå. Det var lite svårt i början men jag tror att redovisningen kommer gå bra imorgon.
Jag ska vara i Umeå hela veckan och det känns lite jobbigt, men jag börjar i alla fall 10 resten av dagarna. Så jag får sova ända till 5.45. Men jag går bara till 12 så det blir ju inte så långa dagar.
Jag vet att många går upp 5-6 varje dag när de ska jobba eller ska till skolan, det har jag också gjort, men det är jobbigt när man inte är van. Den här terminen har jag ofta inte börjat förrän klockan 13.00, så det känns ju lite jobbigt att börja  klockan 10 igen. Fast det finns ju en nackdel med att börja sent och det är ju att man kommer hem så sent.
Men nu är det så här i bara två veckor till och sen börjar vi med uppsatsen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0