Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bokat tid hos optikern

Idag var jag och syrran på stan en sväng och köpte lite vinterkläder till lillan. Det blev en fleecefodrad galonoverall, en ny mössa och nya vantar.
Och så har jag bokat tid hos optikern. Det var verkligen på tiden. Fast jag haft linser så länge tycker jag fortfarande inte om att gå till optikern, men måste göra det två gånger per år. Det är väl bra på sätt och vis. Nu var det ett tag sen sista linsparet tog slut och jag skulle ha köpt nya för länge sen. Men jag har glömt bort det. Och jag har kommit på att jag trivs ganska bra i mina glasögon. Kanske är det därför jag glömt bort att boka tid för nya linser, eller så är det bara för att jag är lat.
Jag har nog aldrig känt mig särskilt bekväm i mina glasögon, det var därför jag började med linserna. Men nu gör jag det. Kanske har jag vuxit till mig eller så har jag kommit på att det inte är så hemskt med glasögon ändå.




Kommentarer
Postat av: Elin

SV: Okej, den är snygg :) Bevaka varandra via bloglovin?

2010-09-27 @ 19:42:53
URL: http://modebypalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0