Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Man behöver bil när man ska handla mycket

Jag var och handlade på förmiddagen. Jag hade egentligen inte tänkt köpa så mycket mn högen i kundvagnen blev bara större och större. Och när jag kom till kassan och betalat fyllde jag fyra påsar med det jag hade handlat. Det var ju tur att jag hade cykeln med mig, annars hade jag inte fått hem allt. Inte utan att slita sönder armar och axlar i alla fall. Fast det var nära att jag inte rymde det på cykeln, hade jag inte haft en cykelkorg hade det blivit lite problematiskt att komma hem med allt.
Såna här gånger saknar jag verkligen en bil. Då hade jag ju bara behövt lägga in allt i bilen och köra hem, helt utan ansträngning. En bil är väldigt bra att ha när ha när man ska handla mycket. Det är då jag saknar en bil som mest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0