Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Så förkyld....

Jag trodde att förkylningen höll på att bli bättre, men jag hade fel. Det här är min tredje dag med feber, hostan blir bara värre och jag är så hes att jag nästan tappat rösten. Jag måste snyta mig hela tiden, men jag har i alla fall inte lika ont i halsen och det är ju alltid något.
Jag tror inte att jag har varit så här förkyld sen jag förra hösten när jag var gravid med M och blev jätteförkyld i vecka 38. Då orkade jag inte göra så mycket mer än att sova i nästan en vecka. Riktigt så illa är det inte nu, men jag är långt ifrån pigg och frisk. Ska dricka lite te och fortsätta vila ï soffan. Nackdelen med det är ju förstås att jag får ont i fötterna men det står jag ut med.


Bildkälla


Kommentarer
Postat av: SANDRA-EN BRA BLOGG!!

hoppas du blir bättre snart :)

2010-09-21 @ 20:13:08
URL: http://saandraans.blogg.se/
Postat av: FIONA - en ointressant vardag

ja man ska ju våga :D

kul att du besökte min blogg! :D

2010-09-22 @ 10:43:03
URL: http://lovefiona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0