Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Biblioteket, here I come

Är ganska glad just nu.  Förra veckan ringde han som är bibliotekschef för campusbiblioteket och filialbiblioteken här och ville träffa mig och sa att om jag var intresserad så skulle jag få lära upp mig för att kunan jobba som vikarie. Så klart jag ville. Jag träffade honom idag och pratade lite om min utbildning, hur jag ser på bibliotek, vad jag tycker om att jobba där och vad jag tror att jag skulle kunna bidra med. Jag ska få en liten inskolning så att jag får lära mig det nya datasystemet och eventuellt kan jag få ett vikariat på en månad ganska snart. Men vi får se hur det går med det. Det går inte att säga hur mycket jag kan få jobba, eller var, det beror helt på var de behöver en vikarie och i vilken omfattning. Men jag kommer få jobba i alla fall, och även om det inte blir så mycket så får jag i alla fall in foten lite mer ochj förhoppningsvis leder det till mer sen. Från och med nästa år är det flera som går i pension också så då ser det lite ljusare ut. Jag närmar mig målet nu i alla fall. Biblioteket, here I come

Kommentarer
Postat av: Lola

Vad roligt! Grattis!

2011-04-26 @ 13:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0