Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Funderar på att byta

Har börjat fundera på att starta en ny blogg. Jag har haft den här ganska länge nu och känner att jag skulle vilja börja om från början. Samtidigt så trivs jag ju bra med den här. Har inte bestämt mig än. Vet inte ens vilken plattform jag ska välja, eller om jag kanske ska stanna kvar på blogg.se. Skulle vara kul att prova nåt annat också. Men det måste ju vara nåt med fina designmallar som är lätta att ändra eftersom jag inte alls är bra på det här med html- och xhtml koder. Om jag nu bestämmer mig för att starta en ny blogg så hoppas jag ju så klart att mina läsare och prenumeranter följer med till den nya bloggen.

Kommentarer
Postat av: Maj

jobbigt med beslut ångest. men länka mig om du tänker byta blogg?==)

2011-04-25 @ 21:08:24
URL: http://majjohansson.blogg.se/
Postat av: Johanna

bloggplatsen.se har inget med htlm koder.... rätt skönt :)



Klart man följer med vid ett ev bloggbyte... :) Det är lätt och ändra på bloglovin med till nya adressen, man behöver inte börja om från 0



ja 11 små var där, bara 9 idag :( Jag skall ta en sväng till tivoliparken i veckan och se om vi fått några små ännu :)



2011-04-25 @ 21:18:26
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Elin gabriella - Mops & Chihuahua

Klart vi följer med :) Kan tänka sig att man blir lite sugen när man bloggat så länge på samma ställe.. Kram :)

2011-04-26 @ 07:53:32
URL: http://elingabriella.see

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0