Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lunch på stan

Träffade I och hennes två barn på stan idag och åt lunch. Vi åt kinamat och det var jättegott. Det var så länge sen jag åt kinamat så jag har längtat efter det. Det var jättetrevligt att träffa henne igen och hennes barn är så söta. Det blir alldeles för sällan vi träffas. Det är så synd vi har alltid så trevligt när vi ses. Pratade lite om att kanske gå ut snart eller gå ut och äta på kvällen. Vi får se vilket det blir. Jag hoppas i alla fall att det inte dröjer så länge till nästa gång.
Vi kollade lite i affärer innan vi skildes och jag hittade en jättesöt jeansklänning som jag köpte till M. Billigt och bra blev det också eftersom de hade rea. Behövde bara betala 30 kronor för den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0