Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nästan sommar

Gjorde misstaget att låna mina föräldrars dator... Allt tar typ hundra år på den....

Det har varit varmt i helgen, nästan som sommar. Har sett flera stycken som gått utan jacka och en del har till och med haft short. Jag tycker det är lite tidigt för det. Visst är det ganska varmt, men det finns en viss kyla i luften fortfarande. Det är är ju fortfarande bara slutet av april.
Jag saknar den där vår/sommarjackan ännu mer nu när det är precis på gränsen om man behöver en jacka eller inte. Jag har fortfarande inte hittat nån jacka jag gillar och jag börjar nästan känna mig lite stressad över det.
På torsdag öppnar det en ny skoaffär här och då ska jag i alla fall se om jag kan hitta några snygga skor. Jag har verkligen problem att hitta skor och jackor som jag gillar. Vi hittade i alla fall ett par söta gympaskor till M och två jättesöta tunna mössor som blir jättebra nu när det är varmare. Snart ska vi köpa en ny keps åt henne också, jag vet inte vad som hände med den vi köpte förra sommaren. Fast den är nog för liten nu ändå. Men solhatten tror jag passar fortfarande, för den var lite för stor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0