Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dags att förnya sig lite

Det börjar vara dags att förnya sig lite. Att ändra klädstil, gå ner de där 4 kilona jag vill bli av med och göra nåt åt håret. Jag har ju försökt att ändra klädstil ett tag nu men jag är lite för bekväm i det jag har. Och det var jag redan innan M kom så det är beror inte på att jag blivit mamma. Men jag ska försöka ta tag i det nu för jag vill ha lite snyggare kläder och en annan stil. Det är ingen som lägger märke till mig längre, var väldigt länge sen nån kommenterade nåt, men det är inte bara därför. Jag är less på det jag har och vill prova nåt nytt. Men det är lite svårt eftersom jag som sagt är så bekväm i det jag redan har.
Håret måste jag göra nåt åt också. Det skulle vara kul att klippa sig i en kort och häftig frisyr igen, men jag är nöjd med mitt långa hår som äntligen är så där långt som när jag var 11-12. Har ju haft väldigt kort hår en längre period men sen började jag spara ut håret igen. Har klippt mig lite kortade efter att ha haft ganksa långt så det har fått bli lite olika längder men ändå ganska långt de senaste åren. Och det är tur att det växer så fort. I slutet av graviditeten var håret ungefär axellångt, nu är det bara nån decimeter kvar innan det når midjan. Men jag måste nog klippa en decimeter eller så för att få det snyggt igen för det är ganska slitet i topparna. Vill färga i nån häftig färg igen också. Längtar tillbaka till det röda. Men den här gången blir det brunsvart. Det röda får vänta lite till.

Kommentarer
Postat av: viktoria - VINN ROSA PIERCINGSMYCKE!

haha okej :p jag tycker att dom är tuffa :)

2011-02-08 @ 21:26:12
URL: http://viktorias.nu
Postat av: Elin Gabriella - Mops & Chihuahua

Ja, det är alltid roligt med förändring! :)

2011-02-09 @ 16:45:14
URL: http://elingabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0