Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Chokladmuffins med marshmallowsfluff

Jag och syrran bakade muffins häromdagen. Vi gjorde chokladmuffins med  smält choklad och marshmallowsfluff på. Det var nästan så att det inte blev några muffins för smeten såg så god ut. Jag spillde lite så jag fick smaka. Och sen måste man ju äta upp det lilla som blir över.
Jag hade en klasskompis en gång som kunde göra en smet (typ sockerkaka, muffins) bara för att äta smeten. Det känns lite onödigt att inte baka när man väl gjort smeten, men det var väldigt frstande att  äta upp dem. Nu blev det ju muffins av det i alla fall och de blev väldigt goda. Men de blev mindre än vi trodde. Hade vi bakat hos våra föräldrar i deras varmluftsugn, hade muffinsen blivit höga och fina. Nu blev de ganska små.


Visst ser det gott ut? :)


Så här blev muffinsen


Kommentarer
Postat av: Joanna-Ett aspergerliv

Vill du bli dagens blogg?

nu har du chansen gå in och anmäl dig på min sida;)

2011-01-23 @ 13:24:52
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/
Postat av: Elin Gabriella - Mops & Chihuahua

Åh så gott det ser ut :)



Svar: Hihi, ja mopsar är sååå goa :)

2011-01-23 @ 13:56:23
URL: http://elingabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0