Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Coca Cola i glasflaska

När vi var ut och åt i fredags fick vi coca cola i glasflaska. Blev faktiskt riktigt glad över det för det är då den är som godast. Riktig coca cola finns i glasflaska. Jag trodde inte att glasflaskorna fanns längre för det är väldigt länge sen kag såg dem. Nu när jag var in på kiosken här i närheten såg jag att de också har glasflaskorna. Antingen har jag missat det helt eller så har de nyss fått in dem. Jag köpte i alla fall en flaska som jag dricker ur nu. Coca cola när den är som bäst.


Kommentarer
Postat av: Lola

Jo de finns =0)

Jag fick en ännu sötare colafalska i glas, en liten på 20 cl utan etikett, när jag fikade en gång. Tog hem den och vattnar blommor med nu.

2011-01-18 @ 23:22:52
Postat av: Elin Gabriella - Mops & Chihuahua

Hihi det är riktigt fint med glasflaska! Jag älskar dock metallicsmaken man får när man dricker ur burk, hehe.



2011-01-19 @ 10:53:59
URL: http://elingabriella.blogg.se/
Postat av: Elin Gabriella - Mops & Chihuahua

Tack fina du! :)

2011-01-20 @ 13:44:46
URL: http://elingabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0